van Knysna naar Oudtshoorn en Hermanus - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van buenkeltje - WaarBenJij.nu van Knysna naar Oudtshoorn en Hermanus - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van buenkeltje - WaarBenJij.nu

van Knysna naar Oudtshoorn en Hermanus

Door: wij

23 Februari 2015 | Zuid-Afrika, Hermanus

Ons voornemen was om lekker iets te ondernemen in Knysna omdat we daar een extra dag hadden. Toen we 's morgens wakker werden bleek het weer volledig omgeslagen. Ongeveer 15 graden en de hele dag regen. We hebben nog een klein uitstapje gemaakt naar Plettenberg Baai waar we eigenlijk een dolphinwatch trip zouden maken, helaas vanwege het weer ging dit niet door. 's Avons weer lekker gegeten (dat kan hier prima, goed voor de kilootjes zeg maar) en de volgende dag naar Oudtshoorn. Het is niet te beschrijven hoe snel het landschap hier veranderd, van mooi begroeide groene bergen naar prachtige kust (Wilderness is zooo mooi) om dan weer via een soort steppe achtige omgeving de bergen naar Oudtshoorn te rijden. Gelukkig geen enorme afstand waardoor we onderweg volop genieten van de mooie omgeving. In Oudsthoorn aangekomen hebben we genoeg tijd om leuke dingen te doen. Zo bezoeken we een struisvogel farm, we eten ze eerst als lunch (erg lekker) om ze vervolgens in levende lijve te zien (wat een huge en gekke beesten). Daarna gaan we naar een soort van dierentuin waar we allerlei dieren van heel dichtbij kunnen zien, van krokodillen tot leeuwen, aapjes en nog veel meer. (overigens in ons appartement in Knysna zagen we een enorme spin..brrrr...beetje jammer dat ie in onze badkamer zat ;-). Als hoogtepunt van de dag had Daniel een aaisessie met een cheetah, echt super gaaf (foto volgt). We realiseren ons dat we zo langzamerhand naar het einde van onze reis gaan..we zouden hier nog prima 3 weken langer rond willen rijden, er is zoveel moois te zien. Vandaag weer een lange rit achter ons liggen naar Hermanus. Nu lekker in het namiddagzonnetje aan een biertje! Kaapstad komt steeds dichterbij, daar zijn we ook erg benieuwd naar!! Lieve groet weer van ons

• 24 Februari 2015 - 17:41

Lies:

Time flies when you having fun.. Dus nog optimaal genieten!
    Heerlijke verhalen..wij genieten zo ook mee;)

Xx ons

• 24 Februari 2015 - 18:44

Opa En Oma Epe:

Het houd maar niet op,in plaats van 2 dagen mogen we wel een week bij jullie logeren
    om alles mee te maken ...Geweldig wat zien jullie veel,je zou er s,nachts niet van slapen.
    Ga nog even lekker door met het genieten ,want jullie moeder staat binnenkort weer te wachten op
    schiphol op jullie thuiskomst.

Geniet nog maar lekker!!! XXXXXX Opa en Oma Epe. O en O. Veel Liefs.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 24 Februari 2015 - 19:55

Diana:

Toch nog een verslag;-) Leuk weer om te lezen! Nog heerlijk een paar dagen genieten...
    Haha.. en die foto heb ik al via de app gekregen. Zó benieuwd naar alle andere foto's:-)

Veel liefs xxx van ons